Merosat Bebeğinizi çok zorlamayın kendi zamanını bilir benim bebeğim de 10 aylık emeklemiyor ama yuvarlıyor kendini,demek ki emeklemeye de başlayacak diyorum her birey farklı her bireyin gelişimi farklı kendi hazır hissettiği dönemde emeklemeye de başlar acele etmeyin lütfen,her bebek aynı anda emeklemek,yürümek,konuşmak zorunda değil onun da bir birey olduğunu unutmayın kendinizi de bebeğinizi de baskı altında bırakmayın bırakın başkaları ne derse desin