6 ay 20 günlük emiyor doktor kilosundada iyi çıktı sadece bir tık düşük ama dert edilecek bişey değil dedi sütun yetiyor mu dedi
Sıkınca geliyor mu dedi
Geliyor hatta emerken akıyor atletik ip ıslak komple dedim tm dedi sık sık emzir susuz kalmasn dedi ve dk başı emiyor anlamış değilim 🤷♀️ normal su veriyorum çok içmiyor ama 😔
Geceleri aşırı terliyor atleti sıksam su çıkar