Idontmuhattap Tam 2 ay önce sezeryan oldum, 3.haftadan sonra korse kullanmaya başladım ama karnım hala 5 aylık hamileymişim gibi bu göbek gider mi sizin ne zaman gitmişti göbeğiniz🙈🙈
Deletedmom_41 Idontmuhattap Benim gitti 3 4 aylikken 6 aylikken falan iyice yok olmustu yapisal olarakta yağa, kg musait bedenim yok zaten
Zeliff Idontmuhattap bünyeylede alakalı sanırım doğumdan çıktığımda yok denecek kadar azdı. Birkaç haftaya oda kayboldu kendiliğinden.
Kuzeymomss Idontmuhattap 3 ay önce doğum yaptım, korse dahi kullanamadım. Canım doktorum sağolsun içeriden kaslarımı sıkılaştırarak dikmiş, görenler bu çocuğu nerden aldın kim doğurdu diyor 😂
Ainza Ainza dikislerim uzerini ortuyor oyle sallanma oldu gidicek gibi durmuyot her yerimden kilolar gitdi amma o oylr kalfi. Birde ic bacak yaglar icin ne onerirsiniz
Idontmuhattap Deletedmom_41 bana ameliyathanede dikişin çok güzel giy bikinini dolaş dedi şakayla karışık dikişlerimi beğendim ama 10 kg fazlam var şuan bundan da kaynaklı sanırım
Deletedmom_41 Idontmuhattap Bence istediginiz kiloya ulasinca hersey daha iyi olacaktir zaten daha tazesiniz
Idontmuhattap Alasivar benim önceden vardı ama baya kilo vermiştim o yüzden gitmişti şimdi yine oldu🥺
Elfvli Idontmuhattap 18 ay ara ile 2 sezeryan doğum yaptım 3. Ayimiz doldu pilatese başladım. 3 aydır yapıyorum çok büyük ölçüde azalma var. Ama yeme içmeme de dikkat ediyorum ay da 1 kg da olsa gidiyor. Emzirdigim için çok yuklenemiyorun. Simdi ağustos ayının sonunda tatile gideceğiz. Yamuna korsem var hergun dayanabilirigim kadar onu takacağım.