linamommmmm Nltka amin inşallah bende diyorum nerde bu yazı seni gördüm içim rahatladı bak saol bebiş😂😂😂
Sefeff linamommmmm regl öncesidende olabilir. Benim geçen aynisi oldu. Kesin hamileyim dedm. O kadar mide bulantim vardi ki. Ayrca baş dönmesi ateş basmasi falan oluyordu. Daha reglme vardi ama gidip test alamyi bile düşündüm. Sonra regl oldum. Hamile falan degilmisim çok şükür. Bazen regl öncesi böyle oluyorum
Sefeff linamommmmm bende daha önce o kafar ağır geçirmemiştim ama işte regl dönemi hem psikolijik hem fiziklsel bi döngü olduğundan bazen stresimiz duygularimiz hatta hava degsiklikleri bile etkileyip daha yogun veya daha hafif gecirmemize sebep oluyor
yagmursen Zeynoko 8 hafta değilde en erken 6. Hafta daha dogru 😊 ama yine de değişen kisiler var cok dogru bir kanı değil:)
Zeynoko yagmursen olabilir tabi canım degiskenlik göstere bilir erken -gec döllenme faktörüne göre. doktorlar 6-8 hafta öncesi belirti olmaz diyor yani 3-4 haftalar belirti için çok erken sadece onu demek istedim mide bulantısı-aserme olaylari vs.
Divayorgun Gulde09 iştahım az yiyesim yok diye koronamı olmuş oluyorum.tat alma sıfır değil yani alıyorum ama iştahım yok. Daha önce iki kere korona geçirdim biliyorum belirtileri daha ağır
charlotte linamommmmm iki aylik ogluslarim kucagimda 😂 hemen bi test yapin su saatten sonra korunmak benim icin iliskiye girmemek demek 😂 prezervatif + geri cekilme + spiral anca belki ihtimal olmayan gunlerde 😂
Meltem37 Ay benimdd dun adet gunumdu bugun de olmadim nasil korkuyorum ya uf 😄 insallah bişey yoktur hemen tribal hallere burundum ya bugun 2.gun olmadim dun du adet gunum normalkiki olan varmi
yagmursen Zeynoko evet evet ama bazılarında garip bi sekilde baslıyor bulantı ama aşermeye ben de inanmıyorum :))