Melekbas Bebegim dogdugundan beri gece hic alarm kurup kalmadim yeni dogdugu zaman iki saate bir kendisi kalkiyordu acikip hala daha oyle devam ediyor iki haftadir bu sure 3-4 saate cikti sonra 5 saate kontrole daha var sormadim doktorumuza ama bu ayda kendi kendine birakan oldu mu acaba? Iki haftadir kilo konusunda bir gerileme yasamadik
Angelll35 Melekbas benim kızımda 3 -4 aylıkkken kalkmıyordu gece doktora sordum mutlaka gece besle çok erken dedi sonra ben alarm kurup kalktım uykuda bile olsa emzirdim gece beslenmesini kesmek için çok erken hatta 2-3 saati geçirmemelisiniz
Kaganalis Melekbas evet biz de oyleydik 3 aylikken. Ellemeyin uyusun. Kilosu iyi ise huzurluysa sikinti olmaz. 4 aylik olunca uyku gerilemesi var. Sik sik uyanmya basliyorlar sonra. Belki alisir siiznki hazir uyuyorken siz de uyuyun. Sonra donmeler basliyor emekleme basliyor. Zor oluyor.
Mminigimm Melekbas benimkinin kilo alması normal gece 1-2 gibi emiyo 7ye kadar uyuyo 🤷🏼♀️2 aylık daha gündüz çok emiyo ama hep memede
1prenses_annesii Melekbas bizimki de öyle en geç 12 buçuk gibi mama yer uyur 4-5 gibi ben kalkip bi daha veririm yoksa o saatte de uyanmayacak😄
Melekbas Yumut birakmadim kendisi icmiyor 5-6 saati buluyor acikmasi uyurken hafif uykusunu acip veriyorum yine icmiyor uyumaya devam ediyor
Alasivar Melekbas 5kiloyu geçtiyse 7-8 saat uyuyabilir en fazla şekeri düşmez demişti doktorumuz. Ama 8saati geçmesin demişti
Deletedmom5284 Kızımda 3 aylık bıraktı doktorda çok iyi olduğunu uyandırmamam gerektiğini söyledi, gece uykudan kalkıp kim yemek yemek ister normal değil sağlıklı da değil fakat bunların süreleri var,6 saate kadar aç kalabilirmiş 3 aylıkken bizde öyle yaptık
Melekbas Deletedmom5284 5 saat durabiliyor en fazla zaten acliga hic dayanamiyor baktim baya burayada post acan olmus mu diye yok uyanmayincada endiselendim yanlis mi yapiyorum diye uyku duzeni oturunca tamamen bozmakta istemiyorum acikcasi tesekkur ederim😊
Kplnnn Şaşkınım yorumlara😅 oğlum 7 aylık olacak gece 9da mama içer uyur sabah 9 da kalkar 9 bucuktan sonra karnını doyurur. 2 aydan sonra hiç uyandırmadım 4 aya kadar arada uyandı sonra hiç doyurmadım hep geri uyudu
Dondurmalikahve sirinbebekanne Mamaların sindirimi anne sütüne göre biraz daha zor. Kısacası mamalar bebeği tok tutuyor bu yüzden ne ile beslendiğini sormuştum 🙂Benimki anne sütü ile 5 saate kadar uyuyabiliyordu yanlış hatırlamıyorsam gece sadece iki kez beslenmek için kalkıyordu. Hatta mama verip de 7-8 saat kadar çocuğu uyuyan arkadaşlarım vardı. Hiçbir sıkıntıları da olmamıştı yani bebeğin kilo alımı güzelse ki zatende sarılık sıkıntısı da olmaz 3 aydan sonra mama alan bir bebek istediği kadar uyuyabilir anne sütü almış olsaydı bu ayda 5 saat kadar uyuyabilir diyecektim ama mama aldığı için biraz daha fazla uyuyabilir yani acıkırsa uyanır.
Kuzeymomss Melekbas 2 gece bıraktım ama içim el vermedi. Benimde bebeğim 3 aylık 2 aya kadar 2 saatte bir emzirirdim, şuan gündüzleri 2 geceleri 3 saatte emziriyorum
Asym33 Melekbas Benim oğlumda aynı canım 10 da emziriyorum yatıyor 3 4 gbi uyanıp emiyor doktorum gece zorla uyandırıp emzirme o zaten aciktiginda uyanır dedi