Benim oğlumda 3 ay 8 günlük. Kendi kendini kaldırıp oturmaya çalışıyor. Gelişimin biraz önden gidiyor. Doktorumuz destekli oturtmaya başlayabilirsiniz dedi. Gün içinde kucağımızda oturtuyoruz. Biz oturtmasakta zaten o kendini oturtur pozisyona getiriyor bir şekilde 😂