Norveckizi canım burası yeni bir dünya onlar için, güvenleri gelene dek loş ışık o yüzden öneriliyor. Anne karnı sıkışık, güvenli bi yerdi, burda boşlukta gibiler. Uykularında bile düşme korkusuyla ağlayıp uyanıyorlar. Alışma evresi işte :)
Ve de anne karnı hep karanlıktı, dünyaya geldiklerinde gün ışığı ile tanıştılar.
Loş ışıkla da gece gündüz ayrımı oluyor ☺️