Minikbirkalp Sabah kontrol için hastaneye gittik doktor tan istedi eve geldik eli bu hale geldi iki hafta yoğun bakımda yattı o kadar kan alındı sonrasında da alındı ben ilk defa böyle birşey gördüm çocuğun eli morardı 😔 Normalde daha mor ama kendini sıktığı için böyle görünüyor
Meraklimama Minikbirkalp neden bu kadar kan aldılar kan aldıkları icinmi yoğun bakıma aldılar bir doktora götür bebegini şikayet bile et yani bu kadar moraratacak derece kan alma nedir .geçmiş olsun.
Esak Minikbirkalp kanı aldıkları yer değilde elleriyle tuttukları yer mi morardı tam anlayamadım fotoğraftan
Madamemom Minikbirkalp aynısı bizimde başımıza ah yavrum çok geçmiş olsun elini sıktıkları için morarmış demişti doktor hemşirelere kızmıştı 1 hafta içinde geçer dedi geçti de
Minikbirkalp Meraklimama yok sarılıktan yatmıştı yeni doğduğu zmn şimdi de onu takiben aldılar 4 tüp alındı bende anlamadım ilk defa böyle birşey gördüm 🤷🤷
Meraklimama Minikbirkalp ALLAH ALLAH yavrum ya bebek ignesiylemi aldılar aklınızda bulunsun bebek iğnesi isteyin kan alınırken doktorunuza sorun neden morarirki .
eflinduham52 Minikbirkalp benim kızımdada sarılık vardi 4 tüp aldılar ama ayağından almışardı ayağı hafif morarmıştı şuan cok şükür hicbşyi yok
Ndrg-12 Minikbirkalp muhtemelen kanı sıka sıka aldılar damla damla. Oğlumda da öyle olmuştu. Kanı hızlı akmadığı zamanlarda elini yumruk yapıp sıkarlardı damla damla kan alırlardı
Minikbirkalp Musab15 sanki güç denemesi yapıyorlar çocukların üstünde sabahtan beri sinirliyim ya çok üzüldüm öyle görünce 😔
Musab15 Minikbirkalp maalesef ne kadar ağladım o ellerine bakıp bakıp Rabbim bir daha göstermesin İNŞALLAH
Mervemm0 Minikbirkalp ifadeniz çok yanlış. Niye hır hemsire yeni doğmuş bebekden güç uygulayın ki…. damarı belli olmamıştır. Zor alınıyordur. Allah aşkına hemen sağlıkçılari suçlamayın yaaa
Elifinilki Minikbirkalp Benim bebeme de aynı anda 3 aşı birden vurmuşlardı çocuk ağlaya ağlaya bi hal oldu gerçekten deney gibi kullanıyorlar bilgi falan da vermediler bende şok oldum 3 tane birden vurunca dedim olucak iş mi 3 tane birden vuruyorsunuz dedim hemşire de dedi ki sinirli sinirli benlik birşey yok sistem bu şekilde keşke söyleselerdi de birini bir gün önceden yada bir hafta önceden vursalardı topuk kanı da alırken alamamıştı 6 kere delmişti çocuğun topugunu
Minikbirkalp Meraklimama bebek iğnesidemi var bilmiyordum normal iğneydi sanırım çok sıkmış elini galiba
Meraklimama Minikbirkalp var arkadaşım kan alan hemşireye şöyle mutlaka yok dersede şikayet et ben hep bebek iğnesi isterim .
Eylulmoms-07 Minikbirkalp maalesef bebek iğnesi diye bişey yok hemsireyim alınan kan hemoliz olmasın diye normal bir iğne ile almak lazım yoksa kan pihtilasabiliyor zaten damara iğne ucu girmesi yeterli damaryolu açarken bebek damaryolu malzemesi kullanılabilir
Cennet_annesi Minikbirkalp hiç unutmuyorum bi gün çocuğum küçük daha bi hemşire ( sözde ) kan almaya geldi kan alamadı iğneyi evirdi çevirdi kan gelmedi çünkü damarı bulamadı salak kadın başka yere denicekken damarı bulun lütfen dedim ve heryere bakmaya başladı bu sefer diyor ki hanımefendi bu çocuk aç bu çocuğun ateşi var kan gelmiyor çok kızdım hemen çocuğu bırak başka hemşire gelsin dedim geldi hemşire saniyeler içinde kanı aldı ve gitti kızım hiç aglamadi bile dedim ki yanlış yerdesin doktor bölümüne geç ateşi olmadığını bile bile ateşine baktırdım sonuç ateş yok boyleleri hastanenin önünden bile geçmesin 🤬🤬🤬🤬🤬
Minikbirkalp Cennet_annesi ay kuzum ne acı çekmiştir 😔 bizimkini hiç zorlanmadan buldu aslında ama kan akışı için elini avucunun içine alıp pompalama hareketi yapıyor ya çok sıkmış galiba ağzımı da bozmak istemiyorum ama dengesiz hemşire 10 yaşında çocuk var sanki karşısında bundan 1 hafta önce tekrar tahlil yapıldı hiç böyle birşey olmadı
Yildiz_07 Minikbirkalp kan alındıktan sonra yani belli bir süre sonra aynı yerden tekrar mi kan alındı acaba direk aklıma o geldi aynı yerden kan aldıklarında böyle şeyler olabiliyormus ama bilemedim doktorunuza bir sorun isterseniz
Minikbirkalp Meraklimama valla ilk defa duydum birdahaki sefere mutlaka istiycem çok teşekkür ederim 💐
Minikbirkalp Yildiz_07 bundan bir hafta önce alınmıştı kan aynı elden ama kısa bir süre değil bu şekilde morarması için 🤷
Minikbirkalp Musab15 gerçekten insanın canı acıyor minicik ya ne kadar canı yandı çok ağladı ztn bu kadar ağlamıyordu