Happymamss evet bizde de öyle başladı temmuz 18inde başladı 20sine kadar devam etti kaç doktora götürdük hepsi boğazları şişmiş dedi sadece test yapmadılar ayın 20sinde ben başladım ve test yaptırdım pozitif çıktı, allahım korudu oğlum 3 gün sonunda hemen iyileşti ama ben çok kötü oldum, 2 gün oldu karantinamız biteli boş alan dışında dışarı çıkmaya korkuyorum