Kızlar oğlum 18 aylik baston bagi xero kullanıyoruz. Alirken de dikkat etmedim fakat oğlum suan 13 kg. Max 15kg diyor yani muhtemelen kışın kullanmayacağım. Oğlum yürümesine rağmen bebek arabasında gezmeyi çok seviyor. Sorum şu kac yaşına kadar bebek arabası kullandınız? Yeni mi almam gerekiyor yoksa gerek kalmaz mı?