Ayla35 Memnun kaldığınız bebeğinizin rahat ettiği sağlıklı ilk adım ayakkabısı olarak hangisini önerirsiniz ??
Zeynp Ayla35 merhbaa biz henüz o aşamaya gelmedik ama doktorumla konusmustum. Ayakkabı önermediğini ilk zamanlar çıplak ayakla cocukların yere basması , yürümesi gerektiğini söylemişti.Tabii yinede siz bilirsiniz.
Deletedmom277 Ayla35 adidas stan smith bağcıklı olanlar ve adidas superstar ilk adım ayakkabısı olarak tercih edilebilir çünkü tabanları düz yüksek değil hafif bükülebilir
Papatya Ayla35 Merhaba. Evde mümkün olduğunca çıplak ayak geziyordu. Dışarı çıkarken giymesi için Adidas süperstar tercih etmiştik. Patik gibi altı düz ve kaydırmaz.