Geçen alışveriş yaptım kasaya geldim 25 tl üstü alışverişe ıslak mendil almak istedim, 25 tl olmayınca kasa önünden bi çikolata eklettim bu sefer 75 kuruş daha eksik kalınca, çikolatayı iptal edip 1 lira kadar yüksek tutarlı bir şey geçelim dedim, boşu boşuna neden daha pahalı bir şey alayım ki? Ürün iade olmuyor dedi. Henüz ödeme yapmadım ki ne demek ürün iade alamıyorum, ürün iptali oluyor o iade olmuyor ki dedim. Evet ama bizde geçmiş sayıyor gibi işlemi ürün iadeye giriyor dedi kız. Tamam dedim ürün iade yapın o halde deyince uzun sürüyor işlem dedi🤦🏼♀️ tamam dedim beklerim ben yapın. 10 saniye sürmedi bi işlem yaptı sonra şu şu kadar tutar dedi. Ama biraz sinirde oldu ☺️ bende çalışanım asla saygımı bozmam, yükselmem. Bilmişlik taslamak istemedim ama kasiyerlikten gelmeyim neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum. İşlem bitti fişimi vermedi, klavyenin altına koydu ama bana bilgide vermedi. Dedim fişim sizde mi kalıcak? Evet iade işlemi yapılması lazım dedi. Vermesi lazım mesela fişi, vermesede bilgi vermesi lazım onu da ben sordum. Hadi dedim kıllatmiyim üstüne gitmiyim😬 neden böyle bir sistemleri var içeriğini bilen var mı?