Pbebek btlakn44 ben hipp combiotic kullanırken çeşit olsun diye denedim çok pişman oldum kabız ve mutsuz oldu geri döndüm hipp e rahatladı
Tugbaf btlakn44 ben kullandım çok iyi bir mama tavsiye ederim ve çok hızlı kilo aldırıyor ben ee bebekse bula biliyordum ama son zamanlarda orada getirmeyince sma geçtim ondan çok memnunum kaldım
btlakn44 gizem_ergin Tugbaf Pbebek Theseda@MelikeeA#1925386 @ bende dün aldım kullandım ama pek sevmedi 30 cc yaptım hepsini bitirmedi birde tam bir koli 2 numara var acaba alışır mı
Larinaz Ben hip kullanıyordum,bi kaç arkadas önerince evolvia aldım.ama suda zor eriyor yani biberon altında hep kalıntı kalıyor.oyusden geri hipe döndüm.organik diye.
gizem_ergin bende bugun aldim sutum yetersiz geliyor annesutu+mama seinde devam edecez ama ilk icirdim pek secerek icmedi sanki bitirmedi 1 2 kerw daha denicem olmazsa sma ya gecis alacaz
MelikeeA btlakn44 biz 5,5 aydır kullanıyoruz başka mama kullanmadım içerik olarak diğer mamalardan daha güzel incele istersen anne sütü ve mama kullanıyoruz
MelikeeA btlakn44 alışır sen ver bizimkide sevmiyordu ilk öğürür gibi yapıyordu sonradan alıştı diğer mamalara göre şeker olmadığı için sanırım
btlakn44 MelikeeA aynen inşallah alışır çünkü benim sütümde baya azaldı birde memeye çok duş bir bebek sürekli memede emiyor yedi yirmidört 😂
gizem_ergin btlakn44 normalde benimki 150 ml iciyor ama sevmedi dun mamayi degistirmek zorunda kaldim sma aldim onu severek iciyor
gizem_ergin btlakn44 canim ben daha dun basladim ama kaka sorunumuz yok mamayi toplasan 3 kere icti zorla iciyor sevemedi bi turlu tam olarak baslayamadik duzenli icinde ne olur bilemem
gizem_ergin btlakn44 canim ben daha dun basladim ama kaka sorunumuz yok mamayi toplasan 3 kere icti zorla iciyor sevemedi bi turlu tam olarak baslayamadik duzenli icinde ne olur bilemem
btlakn44 Ftmgktg kakasını nasıl yapıyor benim kızım yapmadı da kullandığından beri Gyed aynen hemde çok pahalı
Gyed btlakn44 bende bebelag gold kullanıyordum ama çok gaz yaptı kabızlık yaptı bende araştırıyorum bakalim ama mamalar da çok pahalı ya
Sasah1441 Gyed ben aptamil ile basladım hemşire sma kullan dedi aptamil şekerli anne sütünü içmez alışırsa dedi sma aldık tam tersi aptamil daha şekersiz tekrar aptamile döndük bu programda hipp i çok övmüşler bitince hipp deniycem pediatriye sordum hepsi aynı fark yok diyo 🤔