Hanımlar Merhaba, benim Bebeğim 9,5 aylık ek gıda ve anne sütü alıyor. Bu arada prematüre doğdu. Gün içinde de sık sık su içiriyorum ama yinede nerdeyse hiç çiş yapmıyor. Havalar sıcak diye sivi alimina cok dikkat ediyorum ama yinede yapmiyor. Sabah taktığım Bez ve hala cizgisi sarı tek damla cis yok.. yaparsa da sarımsı oluyor ve keskin kokuyor.. neden böyle oluyor ? Sizde durumlar nasıl?