1 yaşına girdik doğduğu andan beri sallanarak uyuyor ve beşiğinde asla biryere gidemiyorum gittiğim uerde kalamiyorum uyku saatleri çok düzenli gectimi cdiriyo resmen ve besiksiz uyumuyo çok denedim bırakmayı çok ama olmadı ve yavasta sallanarak uyumuyo hızlı hızlı ve nefret ettim artık ya kolum yoruldu bacağımla bacağım yoruldu tekrar Kolla dermanım kalmadi sabah öğle akşam artık ve 40 dakkada anca geçiş yapıyor su sıra siz düşünün halimi nolur bir cozummmmmm