Bebeğim 7 buçuk aylık ek gıda sürecine başladığımızdan beri yiyipte mutlu olduğu birşey yok. Hep ağlamalı. Çok üzülüyorum kilosu düştü. Telefondan video açarak biraz yedi ve toparladı ama ondan da sıkıldı 😔 ona öğün ayarlarken bile içim sıkılıyo bi önerisi olan varsa sevinirim işe yararsa daha çok sevinirim 😕