Mizmizmyrtle Ozgemre dut pekmezi kullanıyorum köyde annemler yaptı birde elma var ama onu asla yemiyor ekşi olduğu için 🤠 arada keçiboynuzu özü veriyorum
Ozgemre Anneler iyi ki varsınız bilmediklerimi sizin sayenizde öğreniyorum yorumlarınız için teşekkür ederim hepiniz sağlıkla büyütün bebişlerinizi 💐😍❤️