yaşamadım sadece 1 defa oldu ama bilgim var araştırırken okumuştum ısırdığında ah uh vah dememen çığlık atmaman bağırmaman ve ona kızmaman gerek evet can yakıcı ama bunu ona öğretmek için içinde yaşaman gerek çünkü bunları yaparsan hepsini bir oyun zannediyormuş ve yapmaya devam ediyormuş yapman gereken ise sakin olman o anda ani tepki vermemen ve memeyi ağzından çıkarman ve ona memeyi ısırmaman gerek eğer ısırırsan meme vermeye devam edemem vs gibi gibi konuşma yapman gerek ve o bunu yaptığında bu şekilde birkaç defa tekrarlarsan ısırdığında meme verilmeyeceğini anlayıp yapmıyor benim sadece 1 defa yaptı ve bunu yaptım bebeğim daha yapmıyor öğreendi çünkü biliyor ağlasada çıkardığında ona güzellikle sakince anlatıp öyle ver tekrar yaparsı yine aynı şey bu şekilde