9 ay 3 günlüğüz hala dişimiz çıkmadı emmiyor kızım ve Mamayıda bıraktı sıvı şekilde asla içmiyor dr muzla konuşarak ne yedirirsem mamayı katıp öyle yediriyorum acaba diyorum mamayı çok içmiyor diye mi dişi çıkmıyor ama şöyle bir şey var kahvaltı öğle yemeği ara öğün ve akşam yemeği şeklinde bütün öğünlerine 6 kapak mama koyup yediriyorum. Benim gibi olan var mı acaba olanda neler yapıyor