Deringh Kızlar merhaba...kizim 5ay 5gunluk dun gece saat 11den bu yana belki 1kez cis yapti ama gayet guzel emiyor ve suda veriyorum...asiri sicaktan çok terliyor sizce terdenmi kaynaklı çişin azalması???
Nlngucluel Deringh 3 aylık ayniyiz ve artık pembe lekeden bıktım Su veriyorum beni emiyor ama sıcak ondan galiba
Zeynepppppp Deringh sıcaktan aşırı terliyosa terle atiyolar çiş azaliyo canim ben doktora sordum öyle dedi bol bol su da teklif et dedi
Deringh Nlngucluel endiselendim aslinda ama asiri terliyor guzelde emiyo o yuzden dra gitmedim..Ama devam ederse gidicem..
Songultortcu Deringh hiç gitme canım ben gittim terlediği için yapmaması normal anormal durumda zaten yapamasa ağlar demişti bizim doktorumuz