serebro Ya kızlar önceden böyle değildi şimdi bacaklarım kıl köklerim hep benek benek kırmızı hatta yara gibi duruyor gecmiyor da ne önerirsiniz?? Capri etek elbise falan giymek istemiyorum resmen
Tospigim21 serebro bende surda durayım en büyük problemim ne yapsam geçmiyor kil dönmesi oluyo sikiyorum o iz yara gibi kaliyo gecmiyo
Annesininmiskokulusu serebro tek çözüm lazer epilasyon diyorlar. Pamuk gibi bacaklarım çileğe döndü nefret ediyorum fırsat bulabilirsem gidicem lazere
nelmali serebro bir kökten 2 jilet batık lanet bir sey ancak bu şekilde çözüm buldum kuaför önerisiyle top top olanların yanında benim derimin içinde uzuyor ve çok çirkin görünüyorlardı
hemsireemom serebro dermatolog özel bir karışım yaptı onu kullanıyorum işe yaradı baya ama içinde ne olduğunu hatırlamıyorum asitler var da iki çeşit gözenek açıcı krem ve vazelin vardı bi dermatoğo görünün
serebro Annesininmiskokulusu evet ya aslında onceden böyle değildi yeni yeni oluştu acaba vitamin olarak Bi yetersizlikten de kaynaklaniyo olabilir mi
Honki_Ponki serebro kabak lifi veyada at kılı fırçası ile peeliiğ yapmaya yardımcı birde sırf bacak için peeliiğ yagları var gratiste falan var oraya bakın isterseniz bunlara faydasını görürsünüz
Asyaveannesi04 serebro tek çözüm lazer Epilasyon benimde önceden öyleydi komple gittim kurtuldum şimdi ne kıl ne o kötü görüntü 😍😍
serebro Asyaveannesi04 önceden başarısız bir lazer deneyimim var korkar oldum düzgün bir yer bulmak zor