ruveydaensar Benzinde iki defadır hafif kırmızımsı kan rengi var. Daha 3 günlük bebeğim. Gaz sancıları da oluyor. Yaşayan var mı acaba. Doktora anca yarın gidebilirim
Caglarass ruveydaensar Kan olduğuna emin misiniz? Beslenme yetersizliğinde bezde turuncu lekeler oluyo öyle bişey mi bahsettiğiniz
Meryy44 ruveydaensar normal canım ben iki gün önce götürdüm ye ni dogan balgam ve kanda akıntı ve kan oluyormuş korkma
Caglarass ruveydaensar Emziriyorsanız bol su için, bebeği de bol emzirin 😊 Pembe yada kiremit rengi de olabilirmiş bizde turuncuydu tekrarlamadı
Tgbtn Bebeğimin ilk haftasında bizde de vardı beslenme yetersizliğinden demişti doktor sonra emmeye alıştı bir daha da olnadı
ruveydaensar Caglarass inşallah öyledir teşekkür ederim. Annelik zormuş insan her şeyden tedirgin oluyor fazlaca