Çok normal bir durum. Doyup doymamasıyla alakalı bir durum değil bez sayısı iyiyse doyuyordur. Bilmediği bir dünyada ve şu an ihtiyacı olan tek şey sizin kokunuz, göğüsünüz zor oluyor ama biraz sabırlı olmak gerekiyor. Yardım alacağınız birileri varsa yardım alın ev işleri yemek vs için .istedikçe emzirin benim bebeğim de öyleydi 40ından sonra falan yavaş yavaş azaldı. Başka emzikler de deneyin tutması için