Ecoo Oğlum 16 aylık möllersden sonra iştahı açıldı . Ama bende şöyle bir program uyguladım ara öğünleri kaldırdım 3 ana öğün sabah öğlen akşam aralarında en az 3 saat var 3 saat boşluklarda hiç bişeu yedirmiyorum . Böylelikle ana öğünlerini güzelce yemeye başladı .