AngelMotherr ben belirtileri sıralayım size bebeğim normalde 9 da gece uykusuna gecer 2 yada 3 defa uyanırdı ama bu dönemde uyutup yanından kalktığım an yarım saatte bir uyanıp emmek istemesi ağlama krizleri yanından ayrıldığım an huysuzluk eller zaten hep ağızda ek gıda reddi ve bu sabah cıkan ates doktoru beklerken üst disin patladığını fark ettik