Ayperi-aslan Merhaba 38günlük bebeğim var idrarını yaparken çok fazla zorlanıyor ağlama krizleri geliyor başına gelen var mı
Aysegullllho Ben fito krem kullanıyordum 2 bebegimiede halada kullanıyorum kremi sürüp üzerine peçete koyuyordum bi bakiyirdum sönmüş veya geçmiş vik etkili bir krem bizde çok ise yaradı