Hnfe oo çok başındasınız, sabredin ve denemeye devam edin🤷🏻♀️ Her ek gıda öğününe bişeyler teklif edin (mesela o gün kabak vercekseniz hazırlayın ve vermeye çalışın ama çok zorlamayın) sadece tatması yeterli olcaktır.. Zamanla alışır o..
Bir de çok toksa da yemeyebilir.. Mama da 1 saat sonra ek gıda verin hafif aç olsun (çok aç olursa da sabırsızlıktan dayanamaz ağlar)
Bizim ki 11 12 aylık olana kadar hep reddetti yemeyi, öğürdü istemedi 🤦🏻♀️ yaşından sonra biraz düzen tuttu ancak..
Ama tavsiyem, kendi kendine yemesi için teşvik etmeniz iyi olur 🍀🍀