Aysenur348f Biliyorum değerli anneler her bebek bir değil persentile önemli ama 3 aşağı 5 yukarı nasıl durumlar merak da ediyorum. Benim yemek yemez oğlum 11 kilo ve 80 cm kadar sizler de yazarsanız sadece normali görmek adına sevinirim
Dondurmalikahve Aysenur348f Benim oğlum 18 aylıkken 85 cm 11,5 kiloydu boyuna gore daha zayıftı. Burda bebeğiniz kaç kilo dogduguda önemli ama boyu ile kilosu uyumlu zayıf değil kısacası normal
Kadifemsii Aysenur348f normali şu denilemez ama . Doğum kilosu aylık aldığı kilolar hastalıkta verdikleri derken hep farklı farklı sonuçlar gelecek . Kızım 4 kg doğdu mesela 9.aydan 1 yaşına kadar 10 kg da takılı kaldı yürümeye başladı ve aşırı hareketliydi 1 yaşından sonra almaya başladı . 17 aylıkken sanırım 13 kiloydu şuan tam 24 aylık 15 kg
Girlpower Aysenur348f yemek yememesine rağmen bence iyi normal kilosu kafanıza takmayın benim kızım gayet iyi yemesine rağmen 18 aylık 11.5 kilo :)
Aysenur348f Dondurmalikahve cevabınız için teşekkür ederim. Bana normal geliyor ama bir şey oluyor takılıyorum acaba çok zayıf diye. Yemek konusunda da beni çok zorluyor olması böyle düşünmeme sebep oluyor
Aysenur348f Kadifemsii cevabınız için size de teşekkür ederim. Benim oğlum da çok hareketli ve yemek konusunda da beni çok zorluyor. Maşallah artık kocaman olmuş kızınız bakalım benimki 2 yaşında nasıl olacak.
Elohee Kadifemsii merhaba benim kısımda bir yaşında ve 10 kilo kaç aydır .bir yaştan sonra kilo almıyorlar diye biliyorum özel yaptığınız bişey oldu mu kilo alması için♥️
Kadifemsii Aysenur348f oğlunuzla yaşıtken benim kızımıda iştahsızlığa vardı hala da dönem dönem oluyor . Buna canınızı sıkmayın o kadar çabuk değişiyor ki herşey inanamazsınız 🌸
Kadifemsii Elohee kilo alması için birşey yapmadım ama kızım balığı sevemedi 1 yaşından sonra balık yağına başladık etkisi varmı bilmiyorum ama onunla beraber kızım yemeye ve kilo almaya başladı yaşından sonra kilo almıyor kısmı doğru değil bence
Zeliff Girlpower benimde kızım 18 aylık 11.5 kilo dediğiniz gibi yemesi güzel ama çok hareketli. Sizinkide hareketli mi acaba o yüzdenmi almıyorlar
Aysenur348f Girlpower cevabınız için teşekkür ederim. Annelik işte bazen acaba yeterli gelmiyor mu diye düşünüyor insan.
Girlpower Zeliff evet çok hareketli bir de geçenlerde hastalandı yarım kilo verdi ama gayet iyi bence kiloları sağlıklı olsunlar güzel beslensinler yeter fazla kiloyu ne yapalım😅
Aysenur348f Kaganalis cevabınız için teşekkür ederim. İnsan bazen endişeleniyor işte sağolun. Sağlıkla büyüsün yavrularımız
Aysenur348f Elifbeyzam Elifbeyzam normal bebeklerimiz ya. Benim oğlum doğru düzgün yemez daha çok endişeleniyorum. Şu ara atak da var hepten iştahsız oldu. Siz de endişelenmeyin iyiler iyi 🌼
Zeliff Girlpower bende öyle düşünüyorum çok zayıf görünüyorlar ama yürümeye başlayalı öncesine göre daha az tombikler😅
Elifbeyzam Aysenur348f dışardan bakılınca hasta yada bitkin durmuyor zaten canavar gibi maşallah hiç yorulmuyorda illaki bir gün normal insan gibi yemek yiyecekler sağlıklı olsunlar da gerisi hallolur 💕