Feraye_ zaten hep yemek yuzunden basladik tlf izlemeye. Yemiyor tlfla yiyordu. Normal zamanda biraksam kesin isterdim tlf. Babaannesinde kalmistik 3 gut. Orda acmadim orda sikilmiyor hep oyun hareketli kafa daldigi icin zor olmadi eve gelince de hic istemedi hayret ettim. Yemegi de eskiye gore daha uzun masada oturuyor nedense. Ya kitap koyuyorum onune baya inceliyoruz. Yada oyuncaklarla oynuyor ben yediriyorum