Deletedmom737383 Biz hâlâ yavaş akışlı biberon kullanıyoruz 3.aydan gidiyoruz.Bebeğim bazen mama yerken kavga ediyor sanki biberonla yavaş geldiği için mi bilemiyorum. Siz ne zaman geçtiniz orta akışlı biberona anneler bilgi verirseniz sevinirim 🌺