Merhaba,dün sabah aşı oldu bebeğim. Şuan öğleni geçti ama hala çok sıcak. Calpol verdim önceleri düşmeyince paranox s fitil. Ama hala aynı. 38.5 larda geziyor. 2.ay aşılarında fitilden sonra düşmüştü şimdi düşüremiyorum çok az düşer gibi oluyo tekrar çıkıyo. Islak bezle siliyorum . Hemşire bugün yıkama yarın yıkayabilirsin demişti ama bebeğim banyodan nefret ediyor morarana kadar ağlıyor tek başımayım cesaret edemedim yıkamaya. Bezle siliyorum o yüzden. Daha ne kadar süre düşmezse veya kaç dereceye çıkarsa artık doktora başvurmalıyım yardımcı olur musunuz