Merhaba kizlar. Oğlum 3 buçuk aylık. 1 haftadır aşırı huysuz bağır çağır meme tutuyor. Dün bezinde cisinin renk bıraktığını gördüm turuncu şekilde. Sabah doktora götürdüm. İdrar tahlilinde çok miktarda amorf ürat kristalleri çıktı. Doktor hicbirsey demedi sadece az az su ver dedi. Daha önce yaşayan var mı tecrübe edinen