Oğlum 23 aylık . Günzüdleri bezini çıkartıp eşofmanıyla gezdiğinde ıkı saat çiş yapmıyor dünde aynısını yaptım banyoya götürdüğümd ebanyoda olduğu yere yaptı . Bugunde sabah cıkardım bezini ıkı saat durdu hani normalde ben tuvalet eğitimi değilde öyle hava alsın diye yapıyodum bugunde ıkı saat tutunca gel annem çiş falan dıye banyoda lazımlığa oturttum 10 dk içerisinde çişini yapttı anne bitti dedi sanırım hazır 😊 Şimdi ben klozet kapağı alacağım , tuvalet eğitim kitapları alıyım dıyorum ama nasıl yapacam nasıl bunu düzene sokacam bilmiyorum bana yardım edın :) Gece bağlamalı mıyım gündüz uyurken bağlamalı mıyım yani ne yapmalıyım bilmiyorum