Gümüş kapak al tak ve sabret bir daha ağrı diye bir şey olmayacak benm bebeğim 2 aylık sık sık az emiyor ama hiç yara olmadı ilk bir hafta çektim oda yeni diye heralde ama hiç çıkarmıyorum hep onunlayım arkadalım önermişti onunda 7 aylık oldu hiç yara olmadı