aatabeyyy Bebeğim 3 ay 10 günlük bu ay çok iştahsız 60 cclik mamayı bile içmiyor 20 cc içip bırakıyor bu durumu yaşayan var mı acaba?
Deletedmom_28 aatabeyyy Bizde de olmuştu 3 buçuk ayda 4 ay atağına erken girmiştik anamdan emdiğim sütü burnundan getirdi söyleyeceklerim bu kadar skfsl
Karaaslan2 aatabeyyy bugun doktorumdaydim aynisini dedim mamayi dgistir dedi aptamilden smaya gecmsik begenmedi. Ve 90 veriyordum artik 90 degil 120 vericeksin dedi oyuzren ona gor3 60 cok az 3 ayliha bilginiz olsun sizinde.
aatabeyyy Deletedmom_28 Ay demeyin 3. Aya girdi gireli doğru dürüst beslenemiyoruz mamaları yapıp yapıp döküyorum ya kilo alamıcak diye de endişeliyim
aatabeyyy Karaaslan2 teşekkür ederim sadece mama içmiyor anne sütüyle karma besleniyor evet çok haklısınız 60 çok az ama sütümüde sağıp versem onuda içmiyor
Mommy38 Kızım 3 ay 10 günlük biz de aynı durumu yaşıyoruz maalesef biberonu tamamen bıraktı anne göğsünü de zorla veriyorum ağlaya ağlaya sanırım bir takım atak günleri yine 🙈 Direneceğiz anneler 🤭
aatabeyyy Mommy38 ah ah hiç bitmiyor atakları Allah bağışlasın katlanıcaz mecbur bide bizimki sünnet oldu üstüne😩