Tazeanne53 Merhaba sevgili anneler. Doktorumuz 6.ay içinde bebeğinize göz taraması yaptırmanızı tavsiye ederim demişti. Yaptıran var mı? Varsa neler yapılıyor? Neye bakılıyor? Bilgilendirirseniz sevinirim.
Ftmsnny Tazeanne53 ilk doğduğu ay ve 6. Ayda yaptırdık. Gözüne damla damlattılar fotoğraf makinesi gibi bir makina ile çekim yaptılar sonra çıkan sonucu doktora gösterdik ve birde mercek ile bakıldı sorun görülmedi 1 yaş olunca yine getirin denildi miyop hipermetrop şaşılık herşeye bakıyorlar
Eldarwenn Tazeanne53 6. Aydan snra yapılması öneriliyo bnde daha yaptırmadım tatilden döndüğümde yaptırcam. Doktorumuz pediatri göz doktoruna götürmenizi tavsiye ederim demişti.