Sevgili anneler bebeğinize yaptığınız ek gıdaları meyve ve sebze pürlerinin fazlasını nasıl muhafaza ediyorsunuz, her zaman taze yapmak en güzeli ama bazen insan önceden yapmak zorunda kalıyor yada elinin ölçüsü fazla kaçıyor 😊 özellikle vakumlama işlemini merak ediyorum mesela bugün fazladan sebze püresi yaptım (3 porsiyon kadar) şimdi bunu nasıl muhafaza edebilirim, buzdolabında kaç gün dayanır, yada derin dondurucuya mı koysam?