Hala hiç dişimiz yok evet yanlış duymadınız 2 kez doktora götürdüm hormanlarına kan değerlerine bakıldı herşeyi normal çıktı varla yok arasında d vitamini eksik dedi evde varsa kullanın yoksa da önmeli değil varla yok arasında dedi 18.aya kadar bekleyin çıkmazsa çocuk diş doktoruna götürün dedi var mı ya başına gelen çok endişeleniyorum ırsi falan da olabilir diyor doktor bilemedim