Merhabalar anneler bende yeni anneyim 2 aylık olduk. Forumlardan okuduğum kadarıyla en çok zorlanılan süt arttırma oldu bende deneyip faydasını gördüğüm kendi yöntemlerimden bahsetmek istedim.
1 kahvaltılarda kayısı hoşafı içiyorum
Gün içerisinde 3 4 bardağı buluyorum ve gerçekten çok faydasını gördüm
Kayısı su ve şekeri çekirdekleri ile kaynatıp tel süzgeçten geçiriyorum. Biraz tatlı yapıyorum siz damak zevkinize göre koyarsınız şekerini
2 her öğlen rezene ve kimyon tohumu çayı içiyorum. Direk aktardan aldığım doğal ikiside toz değil demliyorum içiyorum. Kimyon tohumu bebeğim gazlı diye ekledim isterseniz sadece rezene yapabilirsiniz. Bir fincan için iki tatlı kaşığı koyuyorum.
3 bebeğim sık sık az beslenmeyi seviyor o yüzden bir memeyi boşalttığından emin olana kadar diğer memeyi vermiyorum. 3 kez falan aynı memeyi veriyorum.
4 Gerçekten azaldığını hissettiğim durumlarda hepsini yapmışsam eğer doktorum lactamil önermişti emziren anneler için sahlep gibi bir içicek migroslarda falan satılıyor. Yatmadan öncede bir bardak ondan içiyorum.
Bu yöntemler gerçekten işe yaradığı için paylaşmak istedim. Her anne yavrusunu beslesin istiyorum ama lütfen bir bardak deneyip mucize yaratmasını beklemeyin en az bir hafta istikrarlı deneyin umarım faydası olur 🫶🏻