Kızlar doğum yapalı neredeyse 2 ay olucak göbeğimdeki gebelik çizgisi kaybolmadi hala ve göbek deligimde de kara leke gibi birşey çıkmıştı oda hala duruyor hala hafif kabuk tutmuş şekilde. Kabuğu soydugimdaysa izi kalıyor. Ne zaman geçer acaba bu görüntü. Bir taraftan kobek sarkması bir taraftanda bu leke Kendimi iyice kötü hissetmeye başladım