Happymamss muhtemelen onda başlamış ilk, bizde de ilk oğlum ateş öksürük halsizlikle başladı 2 gün içinde o toparladı ben başladım, oğlumu doktora götürdük hiçbiri covid den şüphelenmedi, ben hasta olunca gidip test verdim ve pozitif çıktım, o yüzden oğlumu başka eve vermedim benimle kaldı öpüştük koklaştık hep, bana bulaştıran kendi olduğu için Sorun etmedim, sonuçta şimdi ikimizde düzeldik, muhtemelen sizde de önce bebiş olmuş o yüzden sorun olacağını sanmam ama umarım bakanlara bulaşmamıştır