2 aylık kızımı hem mama hem meme şeklinde besliyorum 3 gündür ki kızım biberonu ağzına değdirince çığlık çığlığa ağlıyor ne yapıcağımı bilemiyorum benim durumumu yaşayan tecrübeli anneler buna nasıl çözüm buldunuz 1,5 ay sonra işe döneceğim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Birde kızım ne pusette ne bebek arabasında ne de normal arabada durmuyor ağlıyor hep bebeği benim gibi olan anneler var mı ve kanguru almayı düşünüyorum onda da durmazsa ev hapis olacak çocuğum 😔