VenusAA Mrb kızlar, 27 günlük bebişim var. Şu sıcak yaz günlerinde soğuk su icmeyince kanamıyorum. Ama nette bazi kaynaklarda gaz yaptigi yaziyor. Tecrube eden var mi? (Bebisim kakasını zor yapıyor, gazı da var)
Bebegimm1 VenusAA ben yaz kis soguk su icerim dogdugundada bebegm emerken bir yandan soguk su icerdim ama gazsiz bir bebekti benmki