1 yaşında her bebek iştahsız bir dönem yaşarmış, son dönemlerde heryerde karşıma çıkıyor bu yazı. Zorlamadan düzenli şekilde sunmaya devam etmek gerekiyormuş. Ek gıda işi çok sabır gerektiren birşey. Sevdiği şeyleri teklif edin bol bol💛 ve onun gözünün önünde yemeye çalışın ailecek.