nessln yanlız şöyle birşey var bebeklerin yemeye istekli oldukları bir dönem oluyor bu da tam 5,5-6 aylıkken keşiflerin doruk zamanı oluyor o zamanı kaçırmamak gerekiyor iste yiyorken herşeyden tattırmak gerekiyor yoksa besin reddi yapabiliyorlar keyifli günler sizi bekliyor her anın tadını çıkarın her bebek kendine özgü 🤗