Sirinbusra Kızlar b Begüm soylediklerimi tekrar ediyor ismimizle çağırıyor bir haftadır gelişimi çok güzel .soylediklerimi hemen anlıyor hayır diyor alınıyor vermem benim diyor . Sizin bebeğiniz neler yapıyor gelişimi iyimi acaba