Sebomaz Kızlar güzel anneler lohusalığım biteli on gün oldu lohusa kanamalarım 37. Günde bitmişti bu gün 50. Gün ve kanamam başlamış adet mi oldum erken değil mi sizdede aynısı oldu mu normal mi adet kanı mı lohusa kanımı
Yigitmiray38 Sebomaz kırkımdan bi hafta sonra adet oldum çok yoğun şekilde. Zaten anlıyorsunuz adet olduğunu
Sebomaz Kuzeymomss çok teşekkür ederim umarım benimde sonrasında düzene girer sizinde kanamanız az mıydı normalde adet döngülerimde daha çok olurdu şimdi az bu normal mi🌸🙏🏻
Sebomaz Elifinilki çok teşekkür ederim ben acaba dedim hani lohusalığı çok uzun sürenler oluyormuş öyle mi oldum diye içim rahatladı tekrar teşekkürler 🌸🙏🏻
Elifinilki Sebomaz Hatta anneannem şey demişti üstüne görme mi ne demişti lohusalıktan sonra adet görmeye böyle birşey deniyormuş sanırım