Ikizannesi5 aynen öyle gaz sancıları olmayınca o kadsr sakinler çok kolay oluyor bakmak fakat sancılar gelince çok kotu 😞
Cagancinar reflu yatagi bende aldim fakat hic rahat edemediler memnun kalmadim hep aşagı dogru kayiyolar bende matragin altini destekledim reflu yatagi gibi yaptim 😁 fakat kusacaklari varsa hersekilde kusuyolar cok geleni cikariyorlar insallah bu gunlerde gececek