Hamzabebekk siz sagolun bır de temızlık sırketlerınde calısanlar parayı az alıyor ve cok yere gıdıyorlar dıye yoruluyorlar bekledıgınız gıbı bır performans alamayabılırsınız aynı fıyata guvenılır bırısını bulursanız cok daha guzel yapar hem sız kazanırsınız hem emekçi kazanmıs olur🤗