Kizlar merhaba ikiz bebeklerim var. sali akşamı rota ve menenjit aşılarının ikinci dozlarini oldular. Dün gece birinin ateşi çıktı. Sabah devam edince calpol verdim ama ona rağmen hala 37.5 ateşi var. Tecrübeli anneler sizin de böyle oldu mu acaba? Aşıdan bir gün sonra ateş cikmasi normal mi